SK EN

Často kladené otázky

  • Hlavný obrázok
  • Všeobecné informácie

  • Otázka: Na čo slúži tento portál?

    Odpoveď: Tento portál je súčasťou projektu „Podpora zriadenia a rozvoja Národného podnikateľského centra na Slovensku“. Strategickým cieľom projektu je vytvorenie Národného podnikateľského centra (NPC), ako rozhrania medzi súkromnou/podnikateľskou sférou, výskumno-vývojovou (VaV) a akademickou sférou, ktoré bude napĺňať potreby podnikateľov z hľadiska zvýšenia ich konkurencieschopnosti a inovačnej výkonnosti a na strane druhej umožňovať uplatnenie poznatkov VaV na trhu prostredníctvom podnikateľského sektora ako aj v spoločenskej praxi.

    Otázka: Čo znamená skratka NPC?

    Odpoveď: NPC je Národné podnikateľské centrum.

    Otázka: Čo znamená skratka CVTI SR?

    Odpoveď: CVTI je skratkou pre organizáciu: Centrum vedecko-technických informácií SR.

    Otázka: Čo znamená skratka SBA?

    Odpoveď: SBA je skratkou pre organizáciu Slovak Business Agency.

    Otázka: Čo ponúka portál?

    Odpoveď: Portál zabezpečuje vytvorenie vzťahov a možnej spolupráce medzi registrovanými subjektami navzájom a zároveň s vedeckou a výskumnou sférou. Cieľom je zabezpečiť pre registrované subjekty partnerov na spoluprácu v daných oblastiach, podporu výskumu a vývoja, podporu rastu podnikania a implementáciu nových poznatkov a vedomostí do praxe.

    Otázka: Ako sa môžem zaregistrovať?

    Odpoveď: Pokiaľ nie ste registrovaným užívateľom, vyplňte registračný formulár, ktorý nájdete v časti „Prihlásenie“

    Otázka: Aké výhody vyplývajú pre registrovaný subjekt?

    Odpoveď: Okrem poskytovaných služieb organizáciami CVTI SR a SBA je registrovaným subjektom umožnené nadviazať spoluprácu v oblastiach výskumu a vývoja a vyhľadávať možné partnerské subjekty. V rámci spolupráce je možné dosiahnuť podporu rastu podnikania, zabezpečiť ponuku svojich služieb iným subjektom, vyhľadávať subjekty, ktoré by mohli poskytnúť svoje služby na základe Vašich požiadaviek.

    Otázka: Ako si môžem zmeniť heslo?

    Odpoveď: Zmena hesla je dostupná v profile používateľa

    Otázka: Čo robiť v prípade, že zabudnem heslo?

    Odpoveď: V prípade zabudnutia hesla je potrebné požiadať o vygenerovanie nového hesla

  • Organizácie

  • Otázka: Ako si môžem zobraziť profil organizácie?

    Odpoveď: V časti „Moji partneri“ vyhľadajte pomocou dostupných filtračných kritérií požadovanú organizáciu a kliknutím na jej názov si zobrazte podrobné informácie o Vami hľadanej organizácii.

    Otázka: Ako môžem požiadať o zastupovanie organizácie?

    Odpoveď: Podrobnejšie informácie o aktivácii zastupovania získate po registrácii na portál NPC.

    Otázka: Čo je väzba medzi zástupcom a organizáciou?

    Odpoveď: Väzba medzi zástupcom a organizáciou umožňuje zástupcovi využívať služby portálu NPC v mene zastupovanej organizácie

  • Ponuky a Dopyty

  • Otázka: Ako môžem zadať ponuku, alebo dopyt?

    Odpoveď: V časti „Ponuky a Dopyty“ potvrďte voľbu „Pridať“.

    Otázka: Čo je „Ponuka“?

    Odpoveď: Ponukou sa rozumejú služby registrovaného subjektu pre ostatných registrovaných používateľov.

    Otázka: Čo je „Dopyt“?

    Odpoveď: Dopytom sa rozumejú služby poskytované ostatnými registrovanými subjektami subjektu, ktorý o takúto službu prejavil záujem.

  • Vyhľadávanie

  • Otázka: Čo je automatické vyhľadávanie potenciálnych partnerov?

    Odpoveď: Automatické vyhľadávanie pravidelne v stanovenom intervale porovnáva profily podnikateľských subjektov a profily vedecko-výskumných inštitúcií. Portál NPC automaticky navrhne partnerstvá subjektom s podobnými profilmi.

    Otázka: Na základe akých údajov sú vyhľadávaní potenciálni partneri?

    Odpoveď: Potenciálni partneri sú vyhľadávaní na základe NACE kódov, kľúčových slov a na základe popisu činnosti. Tieto údaje tvoria profil subjektu.

  • Služby

  • Otázka: Ako si môžem objednať ponúkané služby?

    Odpoveď: Registrovaný používateľ si môže službu objednať prostredníctvom registračného formulára, ktorý je dostupný v časti „Moje služby“.